Markkinoinnin työkalut

Markkinoinnin työkalut apuna tavoitteiden ja tulosten mittaamisessa

Tältä sivulta löydät minun käyttämiä työkaluja sekä palveluita markkinoinnin tulosten mittaamiseen ja web-analytiikkaan. Markkinoinnin työkalut ovat välttämättömiä, jotta pystyn paremmin ymmärtämään, mihin käyttämäni aika vaikuttaa, ja kuinka tulosta syntyy.

Netti on loputon aarreaitta markkinoinnin työkalujen valitsemisessa. Siksi olen pyrkinyt tuomaan esille juuri ne parhaat ja monipuoliset työkalut, joita itse käytän aktiivisesti esimerkiksi hakukoneoptimoinnissa. Lisäksi esittelen palveluntarjoajia, joiden avulla saat yrityksellesi nopeat ja näyttävät verkkosivut.

Google Analytics logo

Google Analytics

Googlen tarjoama perusteellinen kävijäseurantatyökalu.

Google Search Console logo

Search Console

Helppokäyttöinen työkalu hakuliikenteen ja SERPien seurantaan.

Hostingpalvelu logo

Hostingpalvelu

Kotimainen webhotelli, joka vuokraa palvelintilaa kotisivuille.

Themeforest logo

Themeforest

ThemeForest on WordPress-teemojen ja lisäosien verkkokauppa.

Muita työkaluja verkkosivujen optimointiin

KWFinder logo

KWFinder

Mangoolsin toimittama avainsanatutkimukseen tarkoitettu työkalu.

Hotjar logo

Hotjar

Hotjar mittaa sivuston käyttökokemusta mm. lämpökarttojen avulla.

Wincher logo

Wincher

Helppokäyttöinen työkalu sivustosi SERPien seurantaan.

Rajallinen määrä toimeksiantoja - Pyydä tarjous heti!

Voin ottaa kuukausittain vain rajallisen määrän toimeksiantoja vastaan. Suosittelen, että varaat heti ilmaisen konsultointisoiton yrityksellesi ja soitan sinulle valittuna ajankohtana.
Voit myös lähettää minulle suoraan sähköpostia. Tarkastan sähköpostit kolmesti päivässä ja vastaan nopeasti tiedusteluihin.